Perkhemahan SK Melekek 2010

Alhamdulillah, SK Melekek telah berjaya menganjurkan Perkhemahan Unit Beruniform pada 24 hingga 25 April yang lepas.Unit- unit beruniform yang terlibat ialah Persatuan Bulan Sabit Merah, Pengakap, Puteri Islam dan Tunas Kadet Remaja Sekolah.
Antara aktiviti yang dijalankan ialah Pertandingan Kawad kaki, Pertolongan cemas, Ikatan, Masakan Rimba, membina pintu gerbang dan malam kebudayaan. Selain itu murid- murid juga berkesempatan untuk melakukan aktiviti mencerap bintang.Terima kasih diucapkan kepada semua guru yang terlibat menjayakan aktiviti perkhemahan ini.

3 comments:

Mohd Anis said...

Tahniah..

Unknown said...

Terima kasih diucapkan kepada ibubapa/penjaga yang dapat hadir di Mesyuarat Agung PIBG kali ke 45 yang lalu.Kepada Ahli Jawatankuasa Induk syabas atas kelancaran majlis.Tidak lupa juga terima kasih yang tidak terhingga kepada semua pihak pentadbir dan ahli jawatankuasa kerja terutama Ustaz Mohd Faroq,En Mohd Anis,En Mohd Fahmy,En Yahaya,Sir John ,Ustaz Adzri,Pn Asaiah,Pn Siti Sarah,Pn Noor Zalina,PPM dan mereka yang terlibat secara langsung dalam persiapan majlis tersebut.Tidak lupa kepada Unit ICT di bawah kendalian Pn NorAzwani sebagai fasi schoolnet dalam penyediaan tayangan power point.Terima kasih juga kepada Pn Puteri Hanizah dan Pn Shahidah atas persediaan latihan bagi persembahan murid.Kepada Pn Hamidah,En Ismail (Cek Man ) dan En Aisamudin terima kasih atas bantuan tenaga yang dihulurkan.Kepada semua yang dinyatakan tadi terima kasih yang tak terhingga atas kerjasama kalian.Semoga Allah merahmati anda semua. Ikhlas dari Setiausaha PIBG SK Melekek

Ahmad Farid said...

Apa-apa saja lah cikgu.